08 March 2022

'BABY BUMP', EMOJI BOTOL SUSU - REMY ISHAK NAFI ISTERI KINI SEDANG HAMIL



"Sebenarnya anak ada empat orang…tapi anak kucing lah. Memang haritu kecoh tentang isteri saya mengandung, kami tergelak-gelak bila baca. Belum ada rezeki lagi lah, tak ada pun, tak ada isi lagi belum ada rezeki.


"Tunggu la nanti if ada rezeki, tahun depan ke," itulah kata pelakon Remy Ishak yang akhirnya tampil memperjelaskan segala 'teori' yang telah berlegar di fikiran peminatnya berkenaan kehamilan isterinya, Ezza Yusof.

Kecoh di media sosial minggu lalu apabila ramai netizen mendakwa ternampak 'baby bump' dalam sebuah video milik isteri Remy Ishak. Kebanyakan netizen mendakwa terdapat perubahan bahagian perut dalam satu sebuah video Ezza yang sedang memperagakan sepasang kasut jenama miliknya.

Susulan itu, ramai yang mengucapkan tahniah kepada pasangan berkenaan biarpun tiada sebarang pengesahan daripada kedua-dua pihak.

Malah, rakan artis iaitu pelakon Fasha Sandha dilihat ada meninggalkan komen seolah memberi bayangan isteri Remy Ishak kini sedang berbadan dua apabila mengatakan beg tangan yang digayakan Ezza seperti memberi petanda baik. Malah, Fasha turut meletakkan emoji botol susu, seolah pasangan itu bakal menimang cahaya mata.

Klik untuk gambar besar



Menurut Remy, ketika mendapat tahu mengenai reaksi netizen di posting tersebut, kedua-dua mereka hanya mampu ketawa dan pada masa sama terhibur. Jelasnya, kedua-dua mereka ketika ini juga tidak terlalu memikirkan soal anak memandangkan masing-masing agak sibuk dengan kerjaya.

"Lagi pun dua-dua sibuk dalam karier masing-masing. Isteri sibuk dengan perniagaan nak pula dekat Ramadan ni. Saya pula sibuk dengan penggambaran, so kami sendiri tak ada masa nak fikir ada anak. Ada la terfikir, tipulah kalau tak fikir langsung. Taoi tak terlalu berat untuk kami fikirkan," ujarnya.

Ditanya sama ada timbulnya rasa geram apabila netizen membuat spekulasi sebegitu, Remy merasakan yang mereka hanya mahu mengambil tahu.

"Tak geram sebab mereka tak tahu, jadi mereka nak tahu. Saya pun gelak sebab wife kuat makan tapi dia cakap bukan. Baju yang dipakai besar.

"Kalau betul ada, saya pun happy nak share dengan semua orang. Anak lelaki ke anak perempuan, of course saya happy. Tunggu la tahun depan ke, tahun ni macam tak ada 'cahaya' je. Doa-doakan," tuturnya.

         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: