24 May 2022

SELAMAT BERSALIN - SHEERA ISKANDAR TIMANG ANAK PEREMPUAN



"Bismillahirahmanirrahim, Alhamdulillah Syukur kehadrat Illahi segala puji bagi Allah yang maha Esa. Isteri Saya Sheera selamat melahirkan Puteri Kami pada 22-05-2022 jam 1931hrs.


"Jutaan Terima kasih kepada semua atas doa dan ucapan. Terima kasih juga buat para petugas PPUKM, Doktor2 dan nurse2 yang telah menjaga dengan baik anak dan isteri Saya yang tercinta.

"Saya amat menghargainya Hanya Allah swt sahaja yang dapat membalasnya Amin amin ya rabbal alamin🤲🏼 #syukur #babyH #sheerahalim," tulis suami kepada pelakon Sheera Iskandar yang memaklumkan isterinya itu telah pun selamat melahirkan anak perempuan pertama pada Ahad lalu pukul 7.31 malam di sebuah pusat perubatan di Kuala Lumpur.

Klik untuk gambar besar



Berita gembira tersebut dikongsikan suami Sheera iaitu Mohd Halim Abdul Gani menerusi satu hantaran di media sosial. Terdahulu, Sheera atau nama sebenarnya Tengku Shaheera Ilani Tengku Iskandar Putra berkongsi berita kehamilan anak pertama mereka setelah usia kandungan memasuki trimester ketiga.

Dalam satu hantaran pada minggu lalu, anak kepada aktres Aznah Hamid ini dilihat berkongsi foto terlibat dengan penggambaran drama 'Gerak Khas Undercover' ketika awal kehamilan.

Untuk makluman, Sheera dan Halim mendirikan rumah tangga pada 3 Mei 2021. Ini merupakan perkahwinan kedua buat Sheera selepas bercerai dengan Abdullah Harun pada hujung 2018.





         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: