17 June 2022

FIZI ALI MUAT NAIK STATUS LEPAS GERAM LAGI



Nampaknya penyampai radio Fizi Ali sekali lagi memuat naik status luahan lepas geram di Instagram Stories selepas sebelum ini meluahkan rasa bengang dengan bekas isterinya, pelakon Shakilla Khoriri.


Menerusi hantaran terbaharu, Fizi seakan-akan memberikan gambaran ada pihak yang cuba merosakkan reputasi dan kariernya dengan cara menulis komen di posting tertentu yang tidak didedahkan lanjut.

Kata Fizi, komen yang telah dipadamkan itu secara tidak langsung pada mulanya adalah percubaan untuk bikin panas. Dalam pada itu, Fizi turut memberikan amaran terhadap warganet yang bersikap melampau yang muncul di media sosialnya untuk menulis komen negatif.

Klik untuk gambar besar



"Patutlah aku kena kaw-kaw! Kau delete komen kau tu... faham. Kau dah bagi aku panas pastu kau delete. Faham. Cantiknya game kau ni. Apa lagi kau nak hancurkan hah? Kerjaya aku pula? Biar semua orang benci aku, biar semua orang mengata aku.

"Lepas tu aku kena buang kerja. Hidup merempat, baru kau puas hati? Ya Allah... dugaan apa pula kali ni, penat dah penat untuk berdiam diri. Wah yang komen-komen dan DM negatif tu beringatlah weyyy… Kenapa kes bunuh diri dan orang depresi makin banyak dekat Malaysia. Beringat!," tulisnya.

Bagaimanapun, ketiga-tiga hantaran itu telah dipadamkan daripada media sosialnya. Untuk makluman, Fizi dan Shakilla mendirikan rumah tangga pada 18 Februari 2018 dan memutuskan untuk bercerai pada Disember 2021.




         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: