27 July 2022

"ALHAMDULILLAH ADA ANAK SEPERTI LEONA, MAMI REDHA..." - AZHAR SULAIMAN



Umum sedia mengetahui mengenai anak gadis kepada pelakon Azhar Sulaiman iaitu Kasih Iris Leona dimana dia sering menjadi perhatian kerana penampilannya yang agak seksi sehingga mengundang rasa kurang senang netizen.


Menerusi satu perkongsian di Instagram, Azhar Sulaiman meluahkan rasa syukur dikurniakan anak gadis seperti Leona meskipun dia suka berpakaian seksi. Kata Azhar, dia sudah menegur anaknya supaya tidak berpakaian seksi namun tidak diendahkan.

Tambahnya lagi, setiap ibu bapa pasti akan berdepan dengan pelbagai jenis masalah dengan anak-anak mereka. Namun Azhar berkata anaknya hanya seksi sahaja serta tidak melakukan perkara lain yang memeningkannya.

Klik untuk gambar besar



"Syukur Alhamdullilah Mami Ada Anak Seperti Kasih Iris Leona. Ya disuka pakai seksi... Dah cakap jangan seksi... Ya tetap bergambar seksi... Setiap parents akan ada pelbagai jenis masalah dengan anak2 mereka. You name it lah segala problem yang seorang anak boleh conteng arang kat parents dia.

"Pada Mami biarlah "begini dari begitu". It could have been worst kalau nak renung balik zaman Muda Mami dulu. Anak anak kita adalah balasan kepada apa yang kita buat semasa kita Bujang dulu.. Mami Redha & Hope I Will Be Able To Manage My Family Properly," tulisnya.

Sebelum ini, perkongsian Leona sekali lagi menjadi bualan apabila memuat naik gambarnya dengan warna rambut barunya. Menerusi foto itu, Leona dilihat memakai skirt berwarna hitam yang mendedahkan bahagian dadanya sedang duduk di atas lantai sekaligus menimbulkan rasa kurang senang netizen.

         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: