29 July 2022

GENAP SETAHUN PEMERGIAN ARWAH SITI SARAH: "AL FATIHAH... BIDADARI SYURGA" - SHUIB



Pelawak Shuib Sepahtu menerusi laman Instagram miliknya telah merangkumkan genap setahun pemergian isteri tercinta yang dijemput Ilahi kerana penyakit C0V1D.


"Salam Jumaat. Genap Setahun ❤️ Al Fatihah Buat Siti Sarah Bt Raissuddin. Bidadari Syurga ❤️," tulis Shuib.

Menerusi ruangan komen kebanyakan dipenuhi dengan ucapan dan doa daripada peminat dan rakan selebriti.

"Dah setahun yer? Kalau mengikut kalender Islam ye ib? Rasa bulan lapan kan? Al Fatihah…dulu awal-awal selalu mimpikan arwah," kata Sharifah Shahira.

Klik untuk gambar besar



"Pagi tadi sekitar jam 4 pagi saya terjaga dari tidur kerana terdengar lagu nyanyian arwah. Saya tak pasti jiran mana yang pasang tapi pelik kerana jam 4 pagi. Kuat sehingga terdengar ke rumah saya, terus saya sedekahkan Al Fatihah…Allahuakbar," komen warganet.

"Peritnya apabila kita kehilangan orang yang tercinta, saya pun baru saja kehilangan suami pada 14 Julai lalu. Hanya Allah yang tahu betapa sayangnya kita pada mereka. Semoga mereka tenang di sana..amin," komen peminat.

Shuib atau nama sebenarnya Shahmira Muhammad, 38, turut mengakui memori dan 'keberadaan' Siti Sarah masih kuat dalam dirinya. Shuib kini seorang bapa tunggal kepada empat orang anak, Uwais Alqarni, 10, Dzahira Talita Zahra, 8, Ariq Matin, 6, dan Ayash Affan.

Arwah isterinya, Siti Sarah meninggal dunia pada 9 Ogos lalu selepas melahirkan anak bongsu mereka Ayash dalam keadaan dijangkiti virus C0V1D di Hospital Canselor Tuanku Muhriz, Universiti Kebangsaan Malaysia, Kuala Lumpur.



         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: