15 July 2022

SURAU IMPIAN DALAM RUMAH SIAP DIBINA - NABIL AHMAD LUAH RASA SYUKUR & GEMBIRA



"Alhamdulillah settle surau!! Jazakallah kepada @team.alfateh yang merialisasikan impiana untuk siap kan surau ni memang kemas sangat workmanship!! Semoga ALLAH balas jasa baik tuan-tuan dengan kemudahan dunia dan akhirat Amin Amin ya rob!!" tulis pelawak dan pengacara Nabil Ahmad yang berkongsikan berita gembira menerusi laman Instagram dimana surau idaman di dalam rumah yang diimpikannya akhirnya siap dibina.


Memuat naik video yang memaparkan surau idaman itu, Nabil mengucapkan terima kasih kepada pasukan yang bertanggungjawab menyiapkan surau tersebut dengan sentuhan kraftangan panel yang cantik dan kemas.

Perkongsian Nabil itu mendapat pelbagai reaksi daripada netizen serta rakan artis iaitu pelakon Saharul Ridzwan yang turut menyatakan hasrat membina surau dalam kediaman sendiri suatu hari nanti.

"Doakan saya jugak bang ada surau jugak dalam rumah," tulis Saharul.

Memang seronok bila ada surau dalam rumah, boleh solat berjemaah dengan keluarga setiap hari. Seronok tengok Nabil akhirnya dapat surau idaman.

Klik untuk gambar besar









________ IKLAN ________

JUALAN HEBAT SHOPEE BERTERUSAN, JOM SHOPPING SEKARANG... Ayuh dapatkan pelbagai tawaran hebat di Shopee. Malah lebih banyak hadiah dan voucher ditawarkan untuk anda.

Selain itu, pelbagai barangan berharga turut ditawarkan dengan potongan harga terendah. Siapa cepat dia dapat..!!

Semuanya dihujung jari anda. Ada juga cabutan bertuah sebuah motor Vespa baru dan kepingan emas padu.

Untuk info, pelanggan baru juga akan mendapat voucher  pembelian barangan pertama secara percuma...

Jangan lepaskan peluang untuk bawa pulang pelbagai hadiah istimewa. Malah pelanggan baru juga akan mendapat 'welcome gift' tanpa sebarang bayaran. BERTINDAK SEKARANG!


LINDUNG DIRI, LINDUNG SEMUA!





_______ IKLAN _________


         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: