22 August 2022

DIGELAR RIHANNA MALAYSIA - MIMI FLY BERCUTI DI KAMPUNG KEKASIH DI DALLAS, TEXAS, AMERIKA SYARIKAT



Semua sedia maklum penyanyi Mimi Fly yang sudah lima tahun menjanda kini sedang menjalin hubungan cinta dengan seorang lelaki kulit hitam yang juga merupakan seorang doktor pakar tulang belakang dikenali sebagai Antonio Rozier.


Baru-baru ini, Mimi dikhabarkan pulang ke kampung halaman kekasihnya di Dallas, Texas, Amerika Syarikat. Menerusi laman Instagram, penyanyi berusia 36 tahun itu tidak lokek memuat naik gambar bersama kekasihnya serta momen ketika bersiar-siar di negara tersebut.

Perkongsian Mimi itu mendapat pelbagai reaksi daripada netizen yang tumpang gembira melihat kebahagiaan penyanyi itu bersama kekasihnya. Malah, ada segelintir netizen menggelarkan Mimi seperti penyanyi popular antarabangsa iaitu Rihanna.

Klik untuk gambar besar



Sebelum ini, Mimi mengaku menjalin hubungan dengan jejaka itu sejak dua tahun lalu. Ujarnya lagi, dia tidak rasa takut berkawan dengan lelaki kulit hitam serta mengatakan kekasihnya itu banyak memberi sokongan kepadanya untuk jadi manusia lebih baik.

Terdahulu, Mimi pernah mendirikan rumah tangga dengan Mohd. Firdaus Hajar pada 16 Mei 2015 namun pasangan tersebut bercerai pada November 2017.





















         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: