31 August 2022

PUTERI BALQIS JAWAB KOMEN DIGELAR SUND*L



Nama pelakon berbakat besar, Puteri Balqis sejak kebelakangan ini hangat diperkatakan apabila ramai yang terkejut dengan penampilannya yang semakin seksi berbanding sebelum ini.


Malah, gadis remaja itu juga dilihat semakin berani memuat naik gambarnya berpakaian seksi dengan memakai skirt pendek serta menayang perut.

Perkara itu ternyata menimbulkan rasa kurang senang netizen sehingga ada yang menggelarnya sebagai 'betina sundal' serta melemparkan kata-kata negatif terhadap pelakon itu.

"Memang macam betina sundal pon Puteri Balqis tu. Rupa takde, jual body je la yang mampu," tulis netizen itu.

Klik untuk gambar besar



Kenyataan individu itu dikongsikan oleh Puteri Balqis menerusi Insta Story miliknya. Tidak hanya berdiam diri, Puteri Balqis membalas dengan jawapan sinis.

"Mana ade sundal. Biashe biashe je. Selain takde rupa dan menjual bodu, saya juga terkenal dengan menjual buku dan bijak menulis puisi. Side income bro, nak hidup. Kang masuk Bersamamu lagi sekali, kau gak yang bising," tulisnya.

Dalam perkongsian lain, Puteri Balqis turut menjawab tuduhan netizen mengatakan dia pernah berjoget di khalayak ramai.

"Saya tidak pernah lagi berjoget di khalayak ramai. Ya, belum pernah. Tetapi jika diberi peluang, saya akan cuba sedaya upaya untuk berkolaborasi dengan Baby Shima. Siapa tahu geleken saya lebih padu. Mantap pak leman," katanya lagi menerusi yang lain pula.




         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: