05 September 2022

"RAMAI TIDAK MAHU TENGOK SAYA... ANGGAP TAK KELAKAR" - ALI PUTEH OKAY MESKIPUN MASIH DIKECAM, KARIER TAK DISOKONG



"Ada yang masih terbawa-bawa sehingga ramai yang tidak mahu tengok saya serta biarkan saja dan anggap tak kelakar. Walaupun begitu, saya masih okay sebab yang menilai kami di atas pentas adalah juri, kalau persembahan bagus maka tinggi markah kami.


"Saya tidak boleh memaksa mereka untuk suka saya dan tidak juga boleh paksa untuk benci tetapi saya tetap ambil yang positif," kata pelawak Ali Puteh yang memberitahu masih ada segelintir netizen yang memandang negatif terhadapnya serta tidak mahu memberikan sokongan dalam persembahan lawaknya.

Tambah Ali, penyertaannya dalam program Muzikal Lawak Superstar musim ketiga itu juga turut menimbulkan rasa kurang senang netizen. Katanya lagi, dia menyedai masih ramai yang mengecamnya serta mengaitkan dengan isu membabitkan balu arwah abangnya, Nor Hidayah.

Klik untuk gambar besar



Bagaimanapun, Ali tetap tenang menghadapi situasi itu kerana baginya juri yang akan menilai persembahannya serta tidak boleh memaksa orang untuk menyukai dirinya.

Terdahulu, Ali berkata dia kini lebih matang dan fokus utamanya adalah pada kerjaya seni. Ujarnya, meskipun menerima kecaman dia kini lebih tenang selepas mengambil nasihat daripada rakan-rakan.


         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: