04 October 2022

TEMANI DI MAHKAMAH UNTUK BERI SOKONGAN - GAYATRI SIFAT TINDAKAN ZUL ARIFFIN MATANG & BERTANGGUNGJAWB



Semua sedia maklum mengenai pelakon Zul Ariffin dimana dia mengaku bersalah memuat naik kandungan bersifat sumbang dalam media sosial pada 18 Mac lalu. Zul diarah membayar denda sebanyak RM30,000.


Ketika di Kompleks Mahkamah Sesyen Sepang, di sini, hari ini, kelibat penerbit Gayatri Su-lin Pillai telah mencuri perhatian apabila hadir menemani Zul atau nama sebenarnya, Zulkifli Ariffin.

Gayatri berkata, kehadirannya menemani Zul di mahkamah adalah untuk memberi sokongan kepada pelakon filem 'Sangkar' itu. Malah, Gayatri menyifatkan tindakan Zul mengaku bersalah itu sesuatu yang matang dan bertanggungjawab.

"Saya datang untuk memberi sokongan kepada Zul. Sepanjang bekerjasama dengan Zul untuk beberapa projek filem dia memberi kerjasama yang baik. Malah dia juga sangat 'supportive' dalam membantu mempromosikan setiap karya yang dibintangi.

"Bagi saya, keputusan yang dibuat Zul hari ini adalah matang dan bertanggungjawab. Saya memuji tindakannya itu," kata Gayatri yang merupakan seorang penerbit dan rakan baik aktor itu.

Klik untuk gambar besar



Ditanya adakah Zul ada berkongsi masalah dan tekanan yang dihadapi susulan kes terbabit, Gayatri berkata, soalan itu harus ditanyakan kepada empunya badan: "Pandangan saya setiap individu yang berdepan masalah pasti akan mengalami tekanan," ujarnya.

Ketika di mahkamah, Gayatri dilihat memakai blazer berwarna putih, manakala Zul mengenakan sut kelabu gelap. Mereka tiba pada jam 8.10 pagi dengan menaiki Toyota Vellfire berwarna hitam, dan diiringi oleh peguam.

Ketika prosiding dijalankan sekitar jam 9 pagi, Gayatri turut berada di dalam bilik Mahkamah Sesyen Jenayah 2 bagi mendengar perbicaraan yang berlangsung kira-kira sejam.

Malah, sebaik selesai prosiding yang dijalankan, Gayatri dilihat berbual dengan Zul di luar bilik mahkamah terbabit bersama peguam sebelum penerbit itu beredar.

Kemudian Zul dibawa peguam dan pembantu peribadinya untuk menyelesaikan bayaran denda yang dikenakan terhadapnya. Ketika menunggu proses bayaran dibuat, Zul memberi kerjasama baik kepada rakan-rakan media yang hadir seawal jam 7.30 pagi apabila menjawab segala soalan yang diajukan.

         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: