11 November 2022

TUNAI UMRAH - WAJAH LISA SURIHANI DIPUJI BERCAHAYA, BERSIH & BERSERI



Pelakon Datin Lisa Surihani menerusi laman Instagram miliknya baru-baru ini ada berkongsi momen mengerjakan ibadah umrah bersama suaminya, Datuk Yusry Abdul Halim di Tanah Suci Mekah.


Perkongsian ibu kepada dua cahaya mata itu turut menerima pelbagai respon positif daripada kalangan pengikutnya di laman sosial berkenaan.

Sementara itu, menerusi hantaran terbaharu, pelakon berusia 36 tahun itu telah memuat naik beberapa keping gambarnya bersama suami yang sedang mengenakan pakaian ihram.

Selain dihujani kiriman doa dan ucapan selamat, penampilan Lisa yang sangat bersederhana tanpa mengenakan sebarang alat solek itu telah menerima pujian dimana wajahnya dikatakan bercahaya, cukup bersih dan berseri.

Klik untuk gambar besar



"Natural beauty, semoga Allah permudahkan urusan Lisa dan Yusry amin."

"Masyallah, raut wajah tu bercahaya."

"Ya Allah, cantiknya Lisa berseri-seri sangat. Moga dipermudahkan urusan Umrah."

"Putih suci berseri wajah Lisa, semoga satu hari saya dapat ke sana juga," itulah antara komen-komen pengguna laman sosial.

Terdahulu, Lisa akui dirinya sudah tidak kisah lagi mengenai penggunaan peralatan make up, malah dia berasa sudah malas untuk menata rias wajahnya ketika keluar ke mana-mana.




         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: