27 December 2022

ANAK BUAT PARTI DI RUMAH, AZHAR SULAIMAN PENING NAK MONITOR: "BILA MOMMY DIA TAKDE... THE 1ST & THE LAST OK KASIH"



"Bila Kasih buat All Girls Party @ home bila Mommy dia takde... Penat koi kena monitor wehhh: The 1st. & The Last Ok Kasih!!!" itulah tulis pelakon Azhar Sulaiman menerusi aplikasi TikTok dimana ia menjadi perhatian apabila meluahkan rasa penat menjaga seorang lagi anak gadisnya, Kasih Leia Ixora yang sedang berparti bersama serta rakan-rakannya di rumah.


Menerusi video tersebut, turut dapat dilihat parti berkenaan dihiasi dengan lampu kecil serta meja makan dipenuhi dengan makanan dan minuman. 

Azhar turut menulis kapsyen berseloroh mengatakan dia penat untuk menjaga menjaga anaknya serta mengatakan 'aktiviti' tersebut adalah yang pertama dan terakhir.

Klik untuk gambar besar



Perkongsiannya itu mendapat pelbagai reaksi daripada netizen yang berpendapat adalah lebih baik jika anak-anak bergembira di rumah sambil dipantau ibu bapa berbanding di kelab malam. 

Bagaimanapun, ada netizen mendakwa terlihat botol minuman beralkohol dalam video berkenaan. Tidak kurang juga ada yang mengucap panjang melihat video tersebut serta mempersoalkan budaya apa yang ditonjolkan dalam perkongsian tersebut.

Dalam pada itu, ada netizen mengingatkan buat mereka yang ingin mengecam bahawa setiap orang ada kehidupan yang berbeza dan cara keluarga mereka juga berbeza.










________ IKLAN ________

NEW HOT ARRIVAL TUDUNG BAWAL LAZY/INSTANT BAWAL LAZY TRAVEL MOSSCREPE BIDANG 45" 

Siap jahit bahagian dagu dan ada 20 pilihan Warna yang menarik. Tudung bawal yang sangat mudah digayakan kerana kainnya yang sejuk terletak dan selesa dipakai. Material tidak jarang dan tidak pekakkan telinga, malah ia sesuai dipakai secara casual ataupun cara lain.  

MAKLUMAT:
Material: Mosscrepe Premium
Bawal Mosscrepe Premium High Quality
Size: Bidang 45"


PENGUKURAN:
Labuh dari dagu ke bawah :+-22 inc
Labuh dari atas awning ke belakang :+-30 inc

100% Authentic guarantee (asli) daripada Shopee atau wang dikembalikan.

Beli kat sini :
KLIK DISINI ATAU GAMBAR UNTUK BELI









_______ IKLAN _________


         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: