06 December 2022

DITUDUH JARANG MASAK DEK DAPUR BERSIH - INI RESPON ELIZAD



Jika sebelum ini pernah dikiritik oleh netizen yang mendakwa sebab sukar untuk menimang cahaya mata kerana terlalu sibuk bekerja, terkini pelakon dan penyampai radio Siti Elizad dituduh jarang memasak dek dapurnya dilihat berada dalam keadaan sangat bersih.


Elizad menerusi laman sosial miliknya telah berkongsikan video yang memaparkan suaminya, Shamsul Baharin sedang membantunya di dapur.

"Yang selalu cakap dapur tak guna sebab tak kotor langsung, inilah orangnya yang setiap kali habis masak dia yang kemas dan lap dapur. Peneman hidup, orang yang banyak ajar erti sabar. Yang tak pernah marah," tulisnya.

Dalam perkongsian lain, Elizad turut menzahirkan ucapan terima kasih buat suaminya yang sentiasa berada disisinya dan sentiasa membimbingnya untuk ke arah yang lebih baik.

Terdahulu, Elizad yang menjalani rawatan IVF itu pernah mengalami keguguran selepas beberapa hari disahkan hamil pada November 2020.

Klik untuk gambar besar



________ IKLAN ________

NEW HOT ARRIVAL TUDUNG BAWAL LAZY/INSTANT BAWAL LAZY TRAVEL MOSSCREPE BIDANG 45" 

Siap jahit bahagian dagu dan ada 20 pilihan Warna yang menarik. Tudung bawal yang sangat mudah digayakan kerana kainnya yang sejuk terletak dan selesa dipakai. Material tidak jarang dan tidak pekakkan telinga, malah ia sesuai dipakai secara casual ataupun cara lain.  

MAKLUMAT:
Material: Mosscrepe Premium
Bawal Mosscrepe Premium High Quality
Size: Bidang 45"


PENGUKURAN:
Labuh dari dagu ke bawah :+-22 inc
Labuh dari atas awning ke belakang :+-30 inc

100% Authentic guarantee (asli) daripada Shopee atau wang dikembalikan.

Beli kat sini :
KLIK DISINI ATAU GAMBAR UNTUK BELI









_______ IKLAN _________


         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: