04 January 2023

BERTELEKUNG DALAM TIKTOK - NETIZEN PUJI LEONA TAMPIL MENUTUP AURAT



Jika sebelum ini Kasih Iris Leona sering kali menerima kecaman dek penampilannya yang agak seksi sehingga mengundang rasa kurang senang netizen, terkini anak gadis kepada pelakon Azhar Sulaiman itu dipuji pula.


Leona menerima pujian itu selepas berkongsi video terbaru di aplikasi TikTok dimana dia dilihat tampil memakai telekung berwarna merah jambu sehingga menjadi perhatian.

Melihatkan penampilannya yang sopan itu, ramai yang memuji kecantikan Leona yang dilihat menutup aurat. Tidak kurang juga, ada segelintir mengatakan sejuk mata melihat Leona tampil sedemikian serta mendoakan agar gadis berusia 20 tahun itu menutup aurat dengan sempurna.

Klik untuk gambar besar



Terdahulu, Azhar meluahkan rasa hairan apabila anaknya itu menjadi perhatian serta menyifatkan kecaman diterima Leona seperti seorang selebriti.

Malah, Azhar mengatakan apabila anaknya berpakaian sopan netizen tidak berkata apa-apa tetapi apabila berseluar pendek ramai pula netizen mengecam.






________ IKLAN ________

NEW HOT ARRIVAL TUDUNG BAWAL LAZY/INSTANT BAWAL LAZY TRAVEL MOSSCREPE BIDANG 45" 

Siap jahit bahagian dagu dan ada 20 pilihan Warna yang menarik. Tudung bawal yang sangat mudah digayakan kerana kainnya yang sejuk terletak dan selesa dipakai. Material tidak jarang dan tidak pekakkan telinga, malah ia sesuai dipakai secara casual ataupun cara lain.  

MAKLUMAT:
Material: Mosscrepe Premium
Bawal Mosscrepe Premium High Quality
Size: Bidang 45"


PENGUKURAN:
Labuh dari dagu ke bawah :+-22 inc
Labuh dari atas awning ke belakang :+-30 inc

100% Authentic guarantee (asli) daripada Shopee atau wang dikembalikan.

Beli kat sini :
KLIK DISINI ATAU GAMBAR UNTUK BELI









_______ IKLAN _________


         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: