04 January 2023

"SAYA KAHWIN DENGAN AWAK SEBAB HENSEM, COMEL... KAYA NOMBOR DUA" - FATIN AFEEFA



"Ada seorang mamat ni, dia cakap Fatin Afeefa ni kahwin dengan Opai sebab ada kereta mahal je. Korang nak sangat kan? cabar Opai kan? Jom tanya bini aku dia kahwin dengan aku sebab apa," ujar suami kepada Fatin Afeefa iaitu Aliff Awang menerusi satu video.


Dalam video dimuat naik di TikTok itu, Aliff atau lebih mesra disapa Opai meminta penjelasan daripada Fatin sebab mengapa isterinya itu memilihnya sebagai suami.

Fatin kemudian menjawab suaminya bukan satu-satunya lelaki kaya yang pernah mendekatinya. Jelas Fatin, dia memilih suaminya itu kerana wajah Aliff yang kacak dan comel sehingga menjadi tarikan serta mengatakan soal kaya jatuh nombor dua.

Klik untuk gambar besar



"Saya nak awak tahu satu benda, awak bukan lelaki kaya yang pertama yang mendekati saya. Tapi awak yang paling hensem. Jadi saya kahwin dengan awak sebab hensem, comel. Saya pejam mata pun, saya boleh rasa kehenseman awak tu. Kaya nombor dua," katanya.

Untuk makluman, Fatin selamat bergelar isteri kepada usahawan Aliff Awang pada 30 Disember dengan sekali lafaz dalam majlis diadakan secara tertutup di di Putra Glass Hall, Subang Jaya, Selangor.




________ IKLAN ________

Terbukti berkesan apabila ramai yang guna kata wangi, mudah serap dan mampu merawat kulit dalam masa singkat untuk lebih halus dan cerah. Nak beli kat store pun kadangkala habis takda stock. Semuanya gara-gara racun tik tok.

Bagi yang bertunang atau nak mendirikan rumah tangga, elok cuba guna ni untuk hari bahagia. Tak mahal, murah je kerana harganya mampu milik.

Beli kat offical store je..! 

KLIK DI SINI ATAU KLIK GAMBAR SEKARANG






_______ IKLAN _________


         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: