09 January 2023

DITEGUR TAMPIL GAUN TERBELAH - AMYZA AZNAN AKUI TAK BERANI PAKAI SEKSI, PAKAI SELUAR WARNA KULIT



"Tak (seksi) pun, ada seluarlah warna kulit. Ala awak ini suka tertipu. Tak pakai (seluar) mana lepas dengan TV3. Kita pun tak berani."


Itulah jelas pelakon Amyza Aznan, 46, yang tampil menjawab komen-komen netizen yang memberikan teguran berhubung gaun labuhnya berona hitam dengan belahan pada kain di bahagian betis hingga ke peha.

Tampil semasa persembahan Zaki Yamani dan Yamani Abdillah, kemunculan Amyza di pentas program Famili Duo itu telah mengundang pelbagai komen daripada netizen kerana dikatakan memakai pakaian tidak sesuai untuk tatapan umum.

Fesyen yang digayakan Amyza itu menarik perhatian netizen sehingga ada yang menegur penampilannya dikatakan agak seksi.

Klik untuk gambar besar



"Ini bukan pangkat makcik tapi dah nenek, ingat-ingat sikit!" - "Tinggi sangat belahan, tak nampak macam pakai seluar legging warga krim pun dalam.

"Aurat itu makcik, dah sendu sangat ke sampai kena buat macam ini?" itulah antara-antara komen netizen.

Sebelum itu, Amyza diundang sebagai artis jemputan semasa persembahan Yamani dan Zamani. Duo beradik itu menyampaikan lagu 'Hati' di minggu keempat Famili Duo yang bersiaran secara langsung di TV3 setiap Ahad.






________ IKLAN ________

Terbukti berkesan apabila ramai yang guna kata wangi, mudah serap dan mampu merawat kulit dalam masa singkat untuk lebih halus dan cerah. Nak beli kat store pun kadangkala habis takda stock. Semuanya gara-gara racun tik tok.

Bagi yang bertunang atau nak mendirikan rumah tangga, elok cuba guna ni untuk hari bahagia. Tak mahal, murah je kerana harganya mampu milik.

Beli kat offical store je..! 

KLIK DI SINI ATAU KLIK GAMBAR SEKARANG






_______ IKLAN _________


         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: