06 January 2023

"FAMILY DIA PENUH KASIH SAYANG..." - SHUIB JADIKAN KELUARGA ARWAH ISTERI SEBAGAI CONTOH DALAM DIDIK ANAK-ANAK



"Bagi saya, kasih sayang amatlah penting dalam mendidik anak anak. Saya percaya keluarga bahagia, keluarga yang penuh kasih sayang, anak-anak penuh kasih sayang, Insya-Allah mereka akan jadi anak yang baik.


"Sarah selalu cakap begitu. Saya nampak benda ini pada keluarga Sarah... mereka keluarga yang, saya kenal dah lebih 11 tahun tak pernah bergaduh. Tak pernah bertekak depan saya... tak pernah.

"Family dia penuh dengan kasih sayang, semua anak-anak Raisuddin ni hebat, bagus taat. Sebab itu saya percaya kasih sayang akan buatkan anak-anak yang baik. Itu yang saya nampak... Insya-Allah.

Klik untuk gambar besar



"Segelintir orang yang ada problem ini datang daripada keluarga yang berpecah... mungkin tidak dapat kebahagiaan daripada ibu bapa, mereka cari kebahagiaan cara lain," ujar pelawak Shuib Sepahtu yang berkongsikan tips kebahagiaan dalam menjaga dan mendidik anak-anaknya adalah dengan memberi kasih sayang yang cukup.

Kata Shuib, dia melihat keluarga Allahyarham isterinya, Siti Sarah sebagai satu keluarga bahagia, penuh dan kasih sayang serta tidak pernah melihat mereka sekeluarga bertekak. Malah, Shuib turut memuji kesemua anak Raissuddin hebat dan taat.

Dek kerana itu, Shuib atau nama sebenarnya Shahmira Muhammad memberitahu, dia jadikan keluarga arwah isterinya itu sebagai contoh dalam mendidik anak-anaknya.






________ IKLAN ________

Terbukti berkesan apabila ramai yang guna kata wangi, mudah serap dan mampu merawat kulit dalam masa singkat untuk lebih halus dan cerah. Nak beli kat store pun kadangkala habis takda stock. Semuanya gara-gara racun tik tok.

Bagi yang bertunang atau nak mendirikan rumah tangga, elok cuba guna ni untuk hari bahagia. Tak mahal, murah je kerana harganya mampu milik.

Beli kat offical store je..! 

KLIK DI SINI ATAU KLIK GAMBAR SEKARANG






_______ IKLAN _________


         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: