06 January 2023

PUTERI SARAH: "AYAH BANYAK KALI KELUAR RUMAH..." - IBU MENTUA: "SEMOGA ALLAH GANTIKAN 'AYAH' YANG LEBIH BAIK..."



"Kalau Syaikhul dan Sumayyah boleh beri kenyataan di mahkamah, mereka akan berkata 'Ayah yang banyak kali keluar rumah tinggalkan mama, abang dan adik... bukan kami'. Mana ayah, selalu tak ada kat rumah?


"Syamsul, jangan letakkan kebodohan awak di pihak saya. Berhenti guna nama Allah untuk melihatkan seperti awak terlalu baik di mata manusia," itulah tulis pelakon Puteri Sarah menerusi muat naik terbaru di laman Instagram miliknya.

Meninjau ke ruangan komen, ramai peminat serta rakan-rakan artis selebriti tampil memberikan sokongan kepada Puteri Sarah termasuklah ibu mentuanya iaitu Datin Fatimah Ismail: "Semoga Allah gantikan 'Ayah' yang lebih baik untk cucu2 saya," katanya.

Klik untuk gambar besar



Terdahulu, pengarah Syamsul Yusof mendedahkan dia sudah bernikah dengan Ira Kazar dengan berwakil walikan bapa Ira sendiri iaitu pelakon veteran Kazar Saisi.

Dalam kenyataan video yang telah dibuat, Syamsul turut meminta isterinya itu pulang ke rumah untuk menyelesaikan segala kemelut di antara mereka.

Puteri Sarah atau nama penuhnya Puteri Sarah Liyana Megat Kamaruddin menerusi respons segera terhadap berita tersebut mengucapkan tahniah kepada Syamsul dan Ira namun mempersoalkan tindakan suaminya yang memberi kenyataan seolah-olah meletakkan kesalahan kepadanya.










________ IKLAN ________

NEW HOT ARRIVAL TUDUNG BAWAL LAZY/INSTANT BAWAL LAZY TRAVEL MOSSCREPE BIDANG 45" 

Siap jahit bahagian dagu dan ada 20 pilihan Warna yang menarik. Tudung bawal yang sangat mudah digayakan kerana kainnya yang sejuk terletak dan selesa dipakai. Material tidak jarang dan tidak pekakkan telinga, malah ia sesuai dipakai secara casual ataupun cara lain.  

MAKLUMAT:
Material: Mosscrepe Premium
Bawal Mosscrepe Premium High Quality
Size: Bidang 45"


PENGUKURAN:
Labuh dari dagu ke bawah :+-22 inc
Labuh dari atas awning ke belakang :+-30 inc

100% Authentic guarantee (asli) daripada Shopee atau wang dikembalikan.

Beli kat sini :
KLIK DISINI ATAU GAMBAR UNTUK BELI









_______ IKLAN _________


         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: