10 January 2023

ISU PERKAHWINAN IRA & SYAMSUL - KAZAR ENGGAN ULAS



"Saya sekarang ini tiada dirumah kerana sedang shooting di Ipoh, mengenai isu perkahwinan ni saya tidak mahu komen apa-apa. Tunggu la, sekarang ini tak boleh nak komen atau ulas apa-apa.


"Nanti-nantilah," itulah kata pelakon Kazar Saisi ketika diminta mengulas mengenai perkahwinan anaknya, Ira Kazar dengan pengarah dan pelakon Syamsul Yusof.

Kazar diminta mengulas hal tersebut susulan pelakon berusia 63 tahun ini masih membisu mengenai perkahwinan anaknya meskipun pihak keluarga Syamsul meluahkan rasa terkilan di atas apa yang berlaku.

Klik untuk gambar besar



Meskipun sudah beberapa hari berlalu, namun masih hangat diperkatakan mengenai perkahwinan Syamsul dan Ira sehingga mendapat kecaman teruk oleh netizen.

Bukan pasangan itu sahaja dikecam, malah bapa kepada Ira juga turut dihentam kerana membenarkan anaknya berkahwin dengan suami kepada pelakon Puteri Sarah Liyana, malah menjadi wali pernikahan pasangan itu di Thailand.

Terdahulu, bapa kepada Syamsul iaitu Datuk Yusof Haslam memberitahu, tiada keperluan untuk dia bersemuka dengan besannya, Kazar berhubung pernikahan anak mereka.


________ IKLAN ________

NEW HOT ARRIVAL TUDUNG BAWAL LAZY/INSTANT BAWAL LAZY TRAVEL MOSSCREPE BIDANG 45" 

Siap jahit bahagian dagu dan ada 20 pilihan Warna yang menarik. Tudung bawal yang sangat mudah digayakan kerana kainnya yang sejuk terletak dan selesa dipakai. Material tidak jarang dan tidak pekakkan telinga, malah ia sesuai dipakai secara casual ataupun cara lain.  

MAKLUMAT:
Material: Mosscrepe Premium
Bawal Mosscrepe Premium High Quality
Size: Bidang 45"


PENGUKURAN:
Labuh dari dagu ke bawah :+-22 inc
Labuh dari atas awning ke belakang :+-30 inc

100% Authentic guarantee (asli) daripada Shopee atau wang dikembalikan.

Beli kat sini :
KLIK DISINI ATAU GAMBAR UNTUK BELI









_______ IKLAN _________


         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: