11 January 2023

"SAYA AKAN FAILKAN PERCERAIAN" - PUTERI SARAH



"Segala kemusnahan sudah dilakukan oleh Syamsul. Saya akan failkan perceraian," itulah kata isteri pertama pengarah Syamsul Yusof, Puteri Sarah Liyana yang tetap berpegang teguh dengan pendiriannya untuk memfailkan perceraian selepas lapan tahun mendirikan rumah tangga.


Walaupun Syamsul menyatakan hasrat untuk berdamai dengannya, namun Puteri Sarah menganggap mahligai perkahwinannya sudah hampir menemui titik noktah. Ditanya mengenai kenyataan Syamsul sebelum ini, Puteri Sarah mengaku segala persoalan sudah dijawab sebelum ini.

Terdahulu, dalam temubual eksklusif bersama Harian Metro, Syamsul memberitahu, dia kini sedang berusaha memperbaiki hubungannya dengan Puteri Sarah, selain memohon masa dan ruang untuk mendamaikan masalah yang berlaku dengan isteri pertama serta ahli keluarganya yang turut menentang.

Untuk makluman, Puteri Sarah dan Syamsul berkahwin pada 8 Mac 2014. Hasil perkahwinan itu, mereka dikurniakan sepasang cahaya mata iaitu Syaikhul Islam, 6, dan Sumayyah, 4.

Klik untuk gambar besar




________ IKLAN ________

NEW HOT ARRIVAL TUDUNG BAWAL LAZY/INSTANT BAWAL LAZY TRAVEL MOSSCREPE BIDANG 45" 

Siap jahit bahagian dagu dan ada 20 pilihan Warna yang menarik. Tudung bawal yang sangat mudah digayakan kerana kainnya yang sejuk terletak dan selesa dipakai. Material tidak jarang dan tidak pekakkan telinga, malah ia sesuai dipakai secara casual ataupun cara lain.  

MAKLUMAT:
Material: Mosscrepe Premium
Bawal Mosscrepe Premium High Quality
Size: Bidang 45"


PENGUKURAN:
Labuh dari dagu ke bawah :+-22 inc
Labuh dari atas awning ke belakang :+-30 inc

100% Authentic guarantee (asli) daripada Shopee atau wang dikembalikan.

Beli kat sini :
KLIK DISINI ATAU GAMBAR UNTUK BELI









_______ IKLAN _________


         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: