05 February 2023

"BROKEN TAPI MASIH BERTAHAN..." - ZARINA ANJOULIE PADAM GAMBAR TUNANG?



Pelakon Zarina Anjoulie menerusi laman Instagram miliknya telah memuat naik satu perkongsian dimana kapsyen yang ditulisnya seperti patah hati. Perkongsian tersebut tenyata telah menjadi perhatian ramai.


Malah, Zarina atau lebih mesra disapa Anju dilihat turut menutup ruangan komen pada perkongsian itu termasuk beberapa posting lain yang melibatkan tunangnya, Datuk Seri Elzey.

Apa menjadi perhatian adalah perkongsian Anju sebelum ini dimana dia mengatakan tunangnya mahu dia menurunkan berat badan sebelum mereka mendirikan rumah tangga turut ditukar kapsyen selepas ia menjadi isu sedangkan dia hanya bergurau sahaja.

Klik untuk gambar besar



Sementara itu, akaun TikTok tunangnya yang menggunakan nama @abot_anjoulie juga dilihat sudah tiada. Malah, gambar terbaru mereka berdua dikongsikan Anju baru-baru ini di Instagram juga sudah tidak kelihatan.

Menerusi kapsyen sebelum ini, Anju berseloroh mengatakan tunangnya tidak akan mengahwininya selagi tidak mencapai berat badan 55 kilogram.

Bagaimanapun, ada yang kurang senang dengan syarat yang diberikan oleh tunang Anju. Kata mereka, jika sayangkan seseorang terima individu itu seadanya.











________ IKLAN ________

WOW... Domino X'tra Large Pizza hanya RM29.90...!! Ayuh dapatkan tawaran hebat di Domino's Pizza dimana ia menawarkan Domino X'tra Large Pizza yang hanya RM29.90 sahaja...


LINDUNG DIRI, LINDUNG SEMUA!





_______ IKLAN _________


         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: