08 February 2023

MARYAM (DURIANKIMCHI): "SAYA TAK RASA PANAS SANGAT BILA SAYA IKHLAS PAKAI TUDUNG BUKAN TERPAKSA"



"Saya buat face call dengan ibu saya. Ibu saya tanya "Tak panas ke? Pakai tudung". Sebenarnya saya pun selalu risau bila pakai tudung rasa lagi panas. Tapi sampai sekarang saya tak rasa panas sangat bila saya ikhlas pakai tudung bukan terpaksa.


"Alhamdulillah. Allah makes everything easy," demikian kongsi personaliti media sosial dan youtuber DurianKimchi iaitu Maryam You Narae menerusi laman Instagram miliknya baru-baru ini.

Perkongsian isteri kepada Ryzal Ibrahim itu menjadi perhatian apabila memuat naik beberapa gambar dirinya tampil berhijab. Antara yang menjadi perhatian satu posting memaparkan Maryam berada di tepi pantai dan kelihatan ibu kepada seorang cahaya mata itu ayu bertudung.

Klik untuk gambar besar



Perkongsian Maryam itu mendapat pelbagai reaksi daripada netizen yang memuji kecantikannya apabila bertudung serta mendoakan agar terus istiqamah mengenakan hijab.

Untuk makluman, Maryam dan Ryzal mendirikan rumah tangga pada 2019 di Korea Selatan. Pasangan itu dikurniakan seorang cahaya mata diberi nama Nik You Rina kini berusia setahun lebih.









________ IKLAN ________

Terbukti berkesan apabila ramai yang guna kata wangi, mudah serap dan mampu merawat kulit dalam masa singkat untuk lebih halus dan cerah. Nak beli kat store pun kadangkala habis takda stock. Semuanya gara-gara racun tik tok.

Bagi yang bertunang atau nak mendirikan rumah tangga, elok cuba guna ni untuk hari bahagia. Tak mahal, murah je kerana harganya mampu milik.

Beli kat offical store je..! 

KLIK DI SINI ATAU KLIK GAMBAR SEKARANG






_______ IKLAN _________


         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: