08 February 2023

"SAYA MALU... TOLONGLAH JAGA AURAT" - BEKAS TUNANG AKUI MASIH TERKEJUT LIHAT ZARINA ANJOULIE PAKAI SEKSI



Semua sedia mengetahui mengenai hubungan antara pelakon Zarina Anjoulie dan tunangnya, Datuk Seri Khazrul Elzey yang dikhabarkan sudah terlerai, selepas beberapa posting dimuat naik mereka berdua baru-baru ini.


Namun begitu, kemelut antara mereka ketika ini hangat diperkatakan apabila ahli perniagaan itu menerusi TikTok dilihat membalas komen netizen yang meminta supaya memujuk Zarina atau lebih mesra disapa Anju semula.

Dalam komen tersebut, Khazrul Elzey berkata, dia tidak okay untuk Anju, malah usahawan itu memberitahu bahawa dia tidak mampu menjaga perasaan pelakon itu, selain mengakui dirinya banyak kekurangan.

Klik untuk gambar besar



Sementara itu, Khazrul Elzey turut meluahkan rasa terkejut serta remuk hati apabila melihat penampilan seksi pelakon itu serta meminta Anju supaya menjaga aurat.

Dalam pada itu, Khazrul Elzey turut mengulas mengenai kenyataan Anju yang meminta tidak dijadikan sebagai bahan konten serta mengatakan hidup perlu diteruskan.









________ IKLAN ________

NEW HOT ARRIVAL TUDUNG BAWAL LAZY/INSTANT BAWAL LAZY TRAVEL MOSSCREPE BIDANG 45" 

Siap jahit bahagian dagu dan ada 20 pilihan Warna yang menarik. Tudung bawal yang sangat mudah digayakan kerana kainnya yang sejuk terletak dan selesa dipakai. Material tidak jarang dan tidak pekakkan telinga, malah ia sesuai dipakai secara casual ataupun cara lain.  

MAKLUMAT:
Material: Mosscrepe Premium
Bawal Mosscrepe Premium High Quality
Size: Bidang 45"


PENGUKURAN:
Labuh dari dagu ke bawah :+-22 inc
Labuh dari atas awning ke belakang :+-30 inc

100% Authentic guarantee (asli) daripada Shopee atau wang dikembalikan.

Beli kat sini :
KLIK DISINI ATAU GAMBAR UNTUK BELI









_______ IKLAN _________


         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: