08 February 2023

TULAR VIDEO PELAKON LELAKI KANTOI CIUM DI KELAB MALAM - KEKASIH TUNTUT JANJI BERTUNANG



Baru-baru ini tular video yang ketika ini sedang hangat diperkatakan apabila dikatakan mirip seorang pelakon baru sedang ghairah bercium di sebuah kelab malam.


Memetik portal BOOM, video yang tular di aplikasi TikTok itu didakwa netizen ianya dimuat naik oleh kekasihnya yang turut meluahkan rasa kecewanya.

Menerusi video tersebut, wanita berkenaan berkata, dia sentiasa bersama pelakon itu ketika susah senang namun apabila lelaki terbabit sudah senang, ini balasan diterimanya.

Malah, wanita itu turut bertanyakan dimana janji pelakon itu yang mahu mengikat tali pertunangan dengannya pada tahun ini.

Klik untuk gambar besar



"Susah senang bersama, bila dah senang, balasan macam ni yang dapat. Mana janji awak nak tunang tahun ni? Ini ke kejutan yang awak nak beri pada saya!

"Sakit sangat awak balas jasa saya! Kepada perempuan itu, saya harap awak jaga dia macam mana saya jaga okey?" tulisnya.

Difahamkan, lelaki berkenaan dikatakan mirip seorang pelakon lelaki baru dimana dia pernah membintangi siri 'Leftenan Zana'.



________ IKLAN ________

JUALAN JIMAT GILER 2.2. - - Ayuh dapatkan pelbagai tawaran hebat di Shopee sempena jualan JIMAT GILER 2.2 (2 Februari 2023) ini.

Pelbagai barangan dijual dengan harga giler termasuk pemberian diskaun dan voucher yang tak masuk akal.

Selain itu,  banyak hadiah hebat dan cabutan bertuah menanti anda.








_______ IKLAN _________


         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: