09 February 2023

VIDEO LAMA JADI BUALAN - NETIZEN DAKWA BEKAS TUNANG ZARINA ANJOULIE KAHWIN 5 KALI



Nampaknya isu mengenai hubungan pelakon Zarina Anjoulie dan bekas tunangnya, Datuk Seri Khazrul Elzey yang sebelum ini dikatakan sudah terlerai itu semakin hangat diperkatakan.


Nama Khazrul Elzey menjadi bualan ramai apabila ada netizen mengatakan seperti ada yang tidak kena dengan bekas tunang itu serta mempunyai banyak 'red flag' dan didakwa pernah berkahwin sebanyak lima kali.

Tidak kurang juga, ada netizen turut menemui video lama majlis pertunangan dan perkahwinan Khazrul Elzey serta video percutian di Iceland bersama seorang wanita yang dimuat naik di YouTube.

Video-video tersebut ternyata telah membuatkan netizen terkejut apabila mengetahui hal berkenaan, selain ada yang mengritik tindakan Khazrul Elzey yang dikatakan tidak menjaga batasnya.

Klik untuk gambar besar



Terdahulu, Zarina dan bekas tunangnya itu dilihat saling meluahkan perasaan di media sosial mengenai apa yang berlaku, meskipun tiada kenyataan rasmi mengenai pertunangan mereka sama sudah putus atau sebaliknya.

Malah, sebelum ini, Zarina meminta agar bekas tunangnya itu untuk menjadi 'gentleman' serta menghubunginya untuk mahu menyelesaikan masalah mereka.

Zarina atau lebih mesra disapa Anju turut mendedahkan bahawa ego adalah punca hubungan mereka berakhir.

































________ IKLAN ________

WOW... Domino X'tra Large Pizza hanya RM29.90...!! Ayuh dapatkan tawaran hebat di Domino's Pizza dimana ia menawarkan Domino X'tra Large Pizza yang hanya RM29.90 sahaja...


LINDUNG DIRI, LINDUNG SEMUA!





_______ IKLAN _________


         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: