11 July 2023

"JUMPA SAYA TERUS..." - SHAKILLA KHORIRI BENGANG DITUDUH SKANDAL DENGAN SUAMI ORANG



"Sejak kembali solo dan tidak terikat dengan mana-mana hubungan, saya berjumpa dengan ramai orang... lebih-lebih lagi sekarang saya sudah ada bisnes sendiri. Kelompok kawan saya sekarang sudah berubah dan bukan hanya dalam kalangan selebriti
"Adakalanya saya perlu berjumpa penerbit bagi tujuan kerja tapi orang salah sangka mengatakan saya keluar dengan suami orang.

"Saya rasa ada individu di sebalik perkara ini dan dia mengenali siapa saya. Kalau ada masalah, boleh saja terus hubungi saya tanpa perbesarkan isu tersebut.

"Jumpa saya terus sebab fitnah yang disebarkan ini sangat melampau," jelas pelakon Shakilla Khoriri berhubung dakwaan seorang pelakon wanita berstatus ibu tunggal menjalin hubungan cinta dengan suami orang yang hangat diperkatakan sejak semalam.

Kata Shakilla, dia tidak terkejut dengan tohmahan berkenaan yang merupakan perkara biasa sejak dia bercerai dua tahun lalu, selain turut menjelaskan sebagai selebriti dia perlu bertemu dengan ramai orang dan mungkin ada yang salah faham mengenai perkara itu.

Dalam pada itu, Shakilla tidak menolak jika ada pihak yang kurang senang ingin menjatuhkan reputasinya serta orang yang turut dikenali.

Sebelum ini, tular apabila individu tidak dikenali menghantar emel kepada portal mStar Online mendakwa Shakilla menjalin hubungan dengan suami orang.

Sumber itu berkata lagi, lelaki berkenaan merupakan ahli perniagaan dan pernah mengikuti Shakilla ke Sabah atas urusan penggambaran.

         ________________________

JOM LAWAT FACEBOOK TERBARU KAMI :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: