21 September 2023

SEKITAR SAMBUTAN BIRTHDAY SUAMI JULIA FARHANA



"I have always been the planner. The family planner. The holiday planner. The surprise planner. I love a schedule and a good plan. An itinerary is a must!
"This marriage has taught me the art of letting go and going with the flow 🫠 Its always an adventure of getting to know each other a little more and by every birthday is a reminder of how far we've come.

"To many more years of adventure! And ruined itineraries 🤣 Happy birthday! @drchehafiz. And thank you family for making the surprise a sweet one ❤️."

Demikian tulis pelakon Julia Farhana yang baru-baru ini menyambut ulang tahun kelahiran suaminya, Dr Che Muhammad Hafiz Che Baharum, yang ke-33 tahun.

Klik untuk gambar besar
Dalam hantaran tersebut, Julia telah berkongsi beberapa keping foto sekitar sambutan hari istimewa suaminya itu.

Sementara itu, Dr Che Hafiz dalam hantaran di laman Instagram miliknya, turut memuat naik kata-kata sempena hari lahirnya.

"Perpisahan mengajar kita tentang erti kehidupan , tetapi perpisahan bukanlah keperluan dan ia adalah satu pengorbanan. Ketika saya berusia darjah 3 dan cepat masa itu berlalu, pada hari ini sudah pun genap 33 tahun.
"Masih segar di ingatan akan kata2 ayah saya pada ketika itu dia hendak pergi outstation sambil memberi tahu kepada saya perpisahan ini adalah bukan kerana untuk tinggalkan kamu tetapi demi tangunggjawab dan kelangsungan hidup kita.

"Dari dulu sampai lah sekarang, asal nak dekat tarikh lahir je mesti excited sebab orang belanja katanya 😁

"Thank you to my lovely wife @juliafarhanamarin walaupun kecil-kecilan sahaja tetapi bermakna buat diriku 🥰," kata Dr Che Hafiz pula.

         ________________________

JOM LAWAT FACEBOOK TERBARU KAMI :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: