26 November 2023

DM ANDI ARYSIL - MASTURA BURVK-BURVKKAN PUTERI SARAH?



"Sebenarnya Andi pernah menerima g@ngguan dan tak pasti adakah Mastura atau orang lain, dia hantar mesej dengan memburvk-burvkkan saya."
Itulah kata pelakon Puteri Sarah Liyana yang memberitahu, wanita menggunakan nama Mastura, bukan hanya meng@nggunya, malah rakan baiknya, pelakon Indonesia, Andi Arsyil turut dig@nggu wanita berkenaan dengan memburvk-burvkkan dirinya di media sosial.

Dalam pada itu, Puteri Sarah yang sebelum ini mendedahkan dia sering dig@nggu Mastura di Instagram miliknya, berkata sehingga kini, dia masih lagi dig@nggu oleh wanita terbabit, malah individu itu sanggup membuat akaun baru untuk mengetahui aktiviti hariannya.

Klik untuk gambar besar
"Ya masih dan sekarang ini muncul pula dengan Mastura 2.0, popular juga nama Mastura ni ya dan siapakah identitinya saya sudah dapat kenal pasti dan saya dah buat laporan polis.

"Orang gil@ macam ini saya tak mahu layan sebab kalau layan jadi lain dan sekarang ini saya sudah belajar untuk berdamai dengan diri sendiri... tapi yang terkejut dia selalu komen dekat video saya selepas dimuat naik," ujarnya.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: