15 December 2023

JADI 'PAN@S' DENGAN ISTERI - USOP DEDAH TERK£NA SIH1R P£MISAH



"Saya p£lik.. kitaorang ada buka kedai, kedai Alhamdlillah mula-mula memang ramai. Selepas isteri saya bersalin kedai saya dr0p. Sales saya dr0p, kitaorang berg@duh dekat dalam kedai. Lama juga la.
"Saya jadi macam tengok bini saya jadi rasa pan@s padahal benda sikit ja pun. Bini saya pun ada mimpi p£lik-p£lik, bangun-bangun ada leb@m. Astaghfirullahazim.

"Beratlah juga. Saya tak nak cerita lebih-lebih. Saya tak pernah kac@u orang, cari mas@lah dengan orang, tak pernah g@duh dengan orang tapi saya p£lik kenapa orang tak pu@s hati dengan saya. Apa mas@lahnya? Kalau tak pu@s hati hang cakap."

Itulah kata penyanyi Usop yang mendedahkan dia dan isterinya, Nur Fatihah telah terk£na sih1r p£misah sehingga memberi k£san terhadap hubungan rumah tangga mereka.

Usop berkata demikian ketika ditemu bual bersama Melodi, dimana dia turut memberitahu, perbuatan syir1k itu dilakukan oleh orang terdekat sehingga dia menjadi 'pan@s' dan berg@duh dengan isterinya.

Dalam pada itu, Usop menjelaskan, dia dan isterinya sudah beransur pulih, selain juga tertanya-tanya mengapa ada yang tidak berpu@s hati dengan dirinya kerana katanya, dia tidak pernah bermu5uh dengan sesiapa.

"Alhamdulillah dah berubat. Saya nak cakap lebih-lebih pun saya tak berani tak tahulah apa yang orang tak pu@s hati dengan saya. Kalau saya dan bini ada salah, kami minta maaf. Apa-apa kalau tak pu@s hati mai jumpa depan," tuturnya.

Tambah penyanyi itu lagi, dia mengenali individu yang menghantar sih1r kepadanya, dimana individu berkenaan pernah bekerja bersama dan dianggap sahabat.

"Saya pun dah lama tak jumpa dia. Saya dapat tahu orang tu orang terdekat pernah bekerja dengan saya, pernah tidur sebantal dengan saya. Saya jadi macam kenapa? Apa aku buat dekat dia? Apa isteri aku buat dekat dia?.

"Biar Allah je bal@s, aku tak boleh bal@s satgi jadi lagu lain. Pada orang tu, saya nak cakap satu ja, kita tak selamanya hidup dalam dunia ni, esok hang m@ti sama juga, Taubatlah," ujarnya.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: