08 December 2023

"SAYA GEMBIRA DENGAN PENAMPILAN SAYA" - LEONA KATA KALAU DIA G£MUK, ADAKAH MEMBERI KESAN KEPADA NETIZEN?



"Kalau saya g£muk pun, adakah perkara itu beri kesan kepada anda? Saya minta maaf kalau awak tak berpuas hati dengan penampilan diri awak tetapi awak tidak perlu rasa 'ins£cure' terhadap saya.
"Saya gembira dengan penampilan saya dan itu sahaja yang penting," ujar anak kepada pelakon Azhar Sulaiman iaitu Kasih Iris Leona yang meny£lar sikap netizen yang menghin@ bentuk badannya serta melab£lnya g£muk susulan video dimuat naiknya baru-baru ini.

Melihat pada kenyataan yang dimuat naik di aplikasi X, Leona berkata, adakah bentuk fizikalnya memberi kesan kepada netizen yang mengkrit1knya.

Klik untuk gambar besar
Akui Leona lagi, dia gembira dengan penampilannya, selain menyind1r kenyataan netizen yang menyamakan bentuk fizikalnya seperti wanita yang mempunyai lima orang anak.

"Ada yang cakap badan saya kelihatan seperti ibu kepada lima anak. Jadi, adakah ibu anda kelihatan seperti saya?" sindirnya.
Dalam pada itu, Leona juga mempersoalkan tindakan netizen yang sering meninggalkan komen-komen an£h terhadapnya.

"Apa sebenarnya niat awak bila awak tinggalkan komen p£lik pada hantaran saya? Kewajipan agama? Rasa perlu untuk mengatakan sesuatu? Kepuasan?" katanya.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: