07 December 2023

SYURA BADRON RASA KES@L - INDIVIDU DIBERI 24 JAM TAMPIL MOHON MAAF ATAU TINDAKAN LANJUT AKAN DIAMBIL



"Please take note! Dan untuk @zabbick, tolong DM saya dalam masa 24 jam ini atau saya panjangkan perkara ni pada peguam, terima kasih."
Itulah tulis penyanyi Syura Badron menerusi kenyataan yang dimuat naik di laman Instagram, dimana dia memberi tempoh 24 jam kepada seorang individu menggunakan nama 'Zabbick' untuk membuat permohonan maaf kepadanya, sebelum tindakan lanjut akan diambil.

Meksipun kes sam@n fitn@h antara penyanyi Siti Nordiana dan lima sekawan sudah pun selesai, namun Syura dan Lan Solo terus menerima kec@man tanpa henti di media sosial.

Menurut Syura atau nama penuhnya, Syura Zuraidah Badron, dia menerima teguran netizen dengan hati terbuka, namun tidak perlu sampai mem@ki serta menghin@nya.

Klik untuk gambar besar
Dalam pada itu, Syura turut berkata, dia berasa kes@l kerana ada netizen tidak mengambil pengajaran susulan kes yang dilaluinya bersama rakan-rakan sepanjang dua tahun ini.

Menerusi hantaran tersebut, Syura memuat naik komen daripada individu itu yang menggelarnya artis s£ndu dan penungg@ng agama.

Tambahnya lagi, dia juga tidak akan teragak-agak untuk mengambil tind@kan undang-undang jika ada yang mem@ki serta menghin@ secara terbuka mahupun melalui DM.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: