30 December 2023

TUNTUT GURU WANITA MOHON MAAF - RITA RUDAINI TAK TERAGAK-AGAK DEDAH WAJAH DI MEDIA



"Selagi awak tak hubungi untuk mohon maaf, saya akan buka sikit-sikit klu. Mana m@ruah awak sebagai seorang pendidik? Bertudung, mengajar tempat mulia tapi k@ki mengump@t dan fitn@h. Awak tutup aurat tapi lupa tutup mulut.
"Lepas cuti sekolah cikgu hubungi saya. Kita borak-borak sebelum saya nekad tampal muka cikgu di media," tulis pelakon Rita Rudaini yang berkata, dia tidak akan teragak-agak mendedahkan wajah guru yang didakwa menyebarkan fitn@h mengenai dirinya.

Rita yang berkongsi hal tersebut menerusi Insta Story itu memberitahu, selagi guru berkenaan tidak memohon maaf, dia akan mendedahkan sedikit demi sedikit 'hint' mengenai individu tersebut.

Difahamkan, guru berkenaan berkhidmat di sekolah tempat anak sulungnya, Airit Rayyan Rizqin belajar sebelum ini, namun tidak pernah mengajar anaknya.

Sementara itu, Rita turut meluahkan rasa k£sal mengapa dia difitn@h sedemikian sedangkan tidak pernah kenal, malah anaknya juga tidak pernah membuat hal.

"Dengarnya cikgu ini selalu membaw@ng fasal anak saya juga. Tetapi peliknya dia tidak pernah mengajar anak saya. Kenapa berhati busvk dengan saya?

"Kami tidak pernah kenal, bersembang atau bersua muka tetapi lag@k cikgu seperti paling tahu cerita dalam kain saya.

"Apa d0sa saya sampai sanggup a1b dan fitn@h saya dekat kawan-kawan cikgu? Saya tak pernah buat hal kepada mana-mana guru atau sekolah. Anak saya pun tak pernah buat hal.

"Pertama kali dalam hidup had@p cikgu t0ksik begini," kata Rita yang turut menegaskan perkongsiannya itu ditujukan kepada guru berkenaan sahaja dan tidak melibatkan pihak lain.

"Saya bercerita fasal seorang guru ini sahaja yang dah buat on@r cemarkan nama guru-guru lain. Saya pun masih ada kenalan guru di sana yang masih kekalkan silaturahim," tuturnya.

Sebelum ini, Rita meluahkan rasa ber@ng apabila ditudvh cuba mengambil h@k gol0ngan kurang berkem@mpuan dengan menghantar anaknya ke sekolah kebangsaan ditanggung kerajaan.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: