13 January 2024

BILA NONNY NADIRAH DEDAH B£NTUK WAJAH BERUB4H JADI SENG£T ANGK4RA SIH1R



"Maaflah muka sudah seng£t disebabkan sih1r 'syait@n' ini. Tiga tahun ya sehingga tidak mampu nak menangis. Saya perlu bangkit sendiri dan sangat menghargai sekiranya anda semua boleh memberi sokongan kepada saya.
"Semoga Allah SWT permudahkan urusan kita semua," tulis pelakon Nonny Nadirah yang mendedahkan b£ntuk wajahnya mula berub@h menjadi sengk£t angk@ra g@ngguan sih1r selama tiga tahun.

Nonny yang berkongsi perkara tersebut menerusi perkongsian di Insta Story itu berkata, dia sudah tidak mampu men@nggung kes@kitan disebabkan sih1r serta meminta agar mendoakan untuk dirinya terus bangkit.

Klik untuk gambar besar
Dalam pada itu, Nonny turut memberitahu, dia akan terus melaw@n dan memaafkan individu yang mengani@ya dirinya serta tidak akan berdend@m.

"Mari kita law@n sampai m@ti. Tunduk hanya pada yang satu dan tetap berpegang pada kalimah tauhid. Aku maafkan mereka semua di dunia dan di akhirat.
"Menyerah? Tidak sama sekali. Aku tidak berdend@m tapi hanya ingin berkongsi rasa. Kau tahu apa yang aku rasa?" ujarnya.

Sebelum ini, Nonny mengaku dia tidak lagi bertudung, selain meluahkan rasa mar@h dan kes@l terhadap seseorang yang tidak berhenti meng@nggu kehidupannya.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: