11 January 2024

FATHIA LATIFF NAFI DIRINYA MENT4L : "KALAU I MENT4L, I DAH DEKAT H0SPITAL T4NJUNG R4MBUTAN"



Nama pelakon Fatiya Latiff sejak beberapa hari lalu hangat diperkatakan selepas dia mengkrit1k rupa paras pelakon Zahirah Macwilson yang kini sedang hamil anak keduanya itu seperti bib1k.
Malah, Fatiya turut mengatakan dia lebih cantik berbanding Zahirah, dek kerana itu katanya, isteri kepada pelakon Aiman Hakim Redza ini tidak akan dapat menandinginya.

Tegas Fatiya lagi, dia tetap dengan pendiriannya kerana dia bebas bersuara, serta tidak g£ntar jika disam@n oleh pelakon berkenaan dan suaminya.

Tambah hangat lagi apabila bekas kawan baik Fatiya iaitu pelakon Zarina Anjoulie turut tampil bersuara mengenai isu tersebut dan mereka dilihat saling berbal@s mengeluarkan kenyataan antara satu sama lain.

Susulan itu, ada netizen tertanya-tanya adakah Fatiya mengalami mas@lah kesihatan ment@l, namun ia dinafikan pelakon terbabit.

Jelas Fatiya, jika dia mengal@mi mas@lah tersebut, sudah pasti dia berada di Hospital T@njung R@mbutan dan bukannya berada di sebuah hotel terkemuka di Kuala Lumpur.

"I tak ment@l, OMG... Kalau I ment@l, I dah dekat H0spital T@njung R@mbutan. I'm here, at one of the best hotel in Malaysia. Get well soon? I'm not s1ck," ujar Fatiya ketika sesi live.

Selain itu, Fatiya juga memaklumkan, dia bakal meninggalkan Malaysia hari ini, namun tidak didedahkan destinasi ke mana ingin dituju.

Lebih menarik perhatian, perkongsian Fatiya yang memuat naik mesej perbualan dengan seorang individu meminta bantuan pengangkutan dan keselam@tan untuk mengiringinya ke KLIA.

Individu tersebut membal@s mereka boleh mengiringi menggunakan polis trafik dan pengawal keselam@tan untuk ke lapangan terbang.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: