12 January 2024

BUKA RESTORAN IKAN PATIN - SHUIB MAHU TERUS BERGERAK KEHADAPAN, JADIKAN ISU KWSP SEBAGAI PENGAJARAN



Nampaknya pelawak Shuib terus meluaskan empayar apabila baru-baru ini membuka restoran House Of Patin di Jalan Kampung Hulu, Melaka, selepas sebelum ini terp@lit dengan isu lew@t memb@yar caruman Kumpulan Wang Simpanan Pekerja (KWSP) pekerjanya.
Kata Shuib, restoran itu adalah perniagaan bersama dua lagi rakan kongsi Max Koh dan Ahmad Daniar yang juga pengasas House Of Patin-Restoran Lipis di Kuala Lumpur.

"Saya sudah lama kenal Daniar, tekak pun dah lima tahun asyik makan patin tempoyak restorannya jadi memang sentiasa cari peluang untuk bekerjasama.

"Kedai ni memang kita bawa menu asal House Of Patin - Restoran Lipis dengan seleksi ikan jenis biasa sehingga 'kay@ngan'," katanya.

Mahu terus bergerak kehadapan selepas terp@lit dengan isu KWSP, Shuib berkata, dia menjadikan pengajaran di atas apa yang berlaku.

"Kita belajar daripada apa yang mungkin tidak 'pr0per', ada kesil@pan atau terlep@s pandang, kita terus bergerak ke depan.

"Saya akan teruskan selagi mana saya rasa buat b£nda yang betul, dug@an itu biasa dan saya sentiasa ambil pengajaran daripada apa yang berlaku," ujarnya.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: