12 January 2024

SHUHADA MOHON MAAF PADA PUTERI SARAH : "INI ADALAH SAL4H FAH4M B£SAR... TAK SANGKA PULA 'TERTW1STED'..."



"Alam@k ini adalah sal@h fah@m b£sar, komen saya tu betul-betul menzahirkan rasa bahagia untuk semua orang yang saya hormati dan pandang tinggi dan tak ada berkait untuk apa-apa perkahwinan.
"Tak sangka pula 'tertw1sted' sampai macam tu sekali. Saya pun peminat Kak Farah dan Kak Sarah macam orang lain. Sikit pun tak rasa nak cari 'sp0tlight' atau apa-apa untuk jadi tajuk berita."

Itulah kata bekas isteri kepada pelakon Hafidz Roshdi iaitu Nurul Shuhada Mat Shukri yang tampil memohon maaf susulan komen seorang memberi bayangan pelakon Puteri Sarah bakal mendirikan rumah tangga.

Shuhada yang berkongsi perkara tersebut menerusi perkongsian di Insta Story itu berkata, kenyataannya tiada kaitan dengan perkahwinan sebaliknya hanya menzahirkan rasa bahagia.

Dalam pada itu, Shuhada juga telah memohon maaf secara peribadi terhadap Puteri Sarah di atas sal@h fah@m yang berlaku dan turut membuat permohonan maaf secara terbuka.

"Saya dah mohon maaf dekat Kak Sarah secara peribadi dan di sini saya mohon maaf kalau ada yang menghin@ atau mengutvk Kak Sarah kerana hal tersebut. Kita doakan yang baik-baik untuk orang, mesti Allah bagi yang baik-baik," ujarnya.

Sebelum ini, Puteri Sarah meluahkan rasa k£sal susulan tular dakwaan bahawa dia bakal mendirikan rumah tangga dengan pelakon Indonesia, Andi Arsyil.

Kata bekas isteri kepada pengarah dan pelakon Syamsul Yusof itu, dakwaan tersebut hanya fitn@h semata-mata, selain menjelaskan hubungannya dengan Andi hanya rakan perniagaan dan tidak lebih daripada itu.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: