09 January 2024

HILANG SAB4R - FIZI ALI DAKWA SHAKILLA KHORIRI ADA KEKASIH SEBELUM BERCERAI



Sehingga kini, kem£lut antara penyampai radio, Fizi Ali dan bekas isterinya, pelakon Shakilla Khoriri nampaknya masih tiada kesudahan lagi.

Ini kerana Fizi menerusi laman sosial miliknya telah memuat naik perkongsian terbaru, dimana dia hil@ng sabar dipercayai ditujukan kepada bekas isterinya itu sehingga ia menjadi perhatian ramai.

Melihat pada perkongsian tersebut, Fizi didakwa b£rang terhadap Shakilla yang menghalangnya daripada bertemu dengan anak perempuan mereka, Ameena Sofia.

Malah, Fizi turut mendakwa bekas isterinya itu mempunyai teman lelaki sebelum mereka bercerai iaitu ketika masih bergelar suami isteri.

Klik untuk gambar besar

Dalam masa sama, Fizi turut meluahkan rasa k£sal dengan perbuatan Shakilla yang didakwa sering meminta simp@ti netizen, selain mengingatkan bekas isterinya bahawa kif@rah itu wujud.

Sebelum ini, Fizi meluahkan rasa k£sal apabila dia tidak dapat berjumpa anaknya itu di hari graduasi prasekolahnya, malah mendakwa nombor telefonnya turut disekat oleh bekas isterinya itu.

Susulan itu, Fizi nek@d untuk membawa urusan penjagaan ke mahkamah selepas tiada jalan penyelesaian mengenai perkara tersebut.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: