10 January 2024

"PERANGAI TAK PERNAH BERUBAH... DIA TAHU SIAPA DIRINYA" - NABILA HUDA LUAH MAR4H PADA SIAPA?



"Kau memang puk**ak betina, perangai tak pernah berubah," demikian kata pelakon Nabila Huda di aplikasi X, dimana dia seolah meluahkan rasa mar@h terhadap seorang wanita yang sentiasa memp0rak-per@ndankan keadaan.
Nabila yang berkongsi luahannya itu sehingga menjadi perhatian ramai, turut berkata, suatu hari nanti dia akan mendedahkan semua kejah@tan wanita tersebut serta meminta wanita berkenaan tidak lupa akan asal usulnya.

Tidak mendedahkan siapa individu yang diperkatakan, Nabila menjelaskan, dia sudah lama bersabar dengan individu tersebut serta mengatakan dia tahu apa yang wanita itu lakukan.

Perkongsian pelakon filem 'Mun@fik' itu mendapat pelbagai reaksi daripada netizen yang tertanya-tanya siapa gerangan wanita yang dimaksudkan

Klik untuk gambar besar
Dalam pada itu, Nabila mengambil pendekatan 'mengunci mulut' soal siapa individu dimaksudkannya mengenai kenyataan yang di muat naik olehnya di media sosial baru-baru ini.

"Biarlah apa yang berlaku, menjadi tanda tanya. Yang penting 'dia' tahu siapa dirinya," ujar Nabila yang turut menegaskan, dia berpendapat cukuplah sekadar dia dan individu dimaksudkannya di media sosial itu berakhir di situ.

"Minta maaf, saya tidak boleh komen atau ulas lebih lanjut," katanya yang juga tidak memberikan bayangan sama ada individu terbabit adalah rakan industri atau tidak.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: