08 January 2024

RITA RUDAINI : "TAK PAY4H B£RANGAN NAK DAT4NG (BERT£MU ANAK)... JUMPA DI PAD4NG MAHSY4R JE NANTI"



"Jenis tengok dekat tingkap ni yang buat mommy sayu.... dia pesan, mommy jangan pergi lagi, tunggu Ryan naik lambai dekat tingkap... mommy dan adik miss u..... belajar jangan jemu."
Demikian tulis pelakon Rita Rudaini menerusi laman sosial, dimana dia baru-baru ini ada memuat naik video memaparkan anak sulungnya, Airit Rayyan Rizqin sedang melambai dari bilik tingkap ketika menghantar pulang ke asrama.

Menerusi perkongsian itu, Rita berkata, anak lelakinya itu memintanya untuk menunggu sebentar sementara dia naik ke bilik untuk melambai pergi.

Dalam pada itu, Rita juga dilihat turut membalas komen seorang netizen yang bertanyakan mengenai bapa kandung anak-anaknya, sama ada Aidil Zafuan ada bert£mu dengan anak-anaknya itu.

Klik untuk gambar besar
Melihat pada komen balas itu, Rita men£gaskan, dia tidak mahu bekas suaminya itu dat@ng untuk bert£mu dengan anak-anak, sebaliknya boleh berjumpa di pad@ng Mahsy@r kelak.

"Sape? Tak pay@h... masa kecil-kecil tengah kena basuh ber@k, tengah menyusu, tak nak pula tengok, dah besar, mommy bela bagi pandai, dah senang dah tak payah kena basuh ber@k, tak payah b£rangan nak dat@ng! Jumpa di pad@ng mahsy@r je nanti," katanya.

Untuk makluman, Rita pernah berkahwin dengan pemain bola sepak, Aidil Zafuan Abdual Radzak pada 2008, namun bercerai pada September 2013. Pasangan itu dikurniakan dua cahaya mata, Airit Rayyan Rizqin dan Airit Qaqa Arjuna.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: