22 February 2024

"AC4H-AC4H SEPERTI KAMI TIDAK LAYAN, MACAM MANA TAK LAYAN KALAU MAIN LANGG4R" - ADIK HIDAYAH DAKWA ALI PUTEH BAWA B0DYGUARD



"Datang bawa b0dyguard, lepas tu ac@h-ac@h seperti kami tidak layan. Macam mana nak layan kalau main langg@r. Kami bukan kej@m sangat. Kalau beritahu kami beri layanan VVIP."
Itulah tulis individu tersebut yang dipercayai adik kepada Nor Hidayah yang seolah tidak berpu@s h@ti serta menyifatkan kedatangan pelawak Ali Puteh tidak berad@b kerana tidak memaklumkan terlebih dahulu.

Semua sedia maklum, baru-baru ini Ali bertemu dengan kakak iparnya, Nor Hidayah bagi menyelesaikan wang tuntutan RM75,000 seperti yang diperintahkan oleh mahkamah.

Dalam pertemuan itu juga, Ali berkesempatan untuk bertemu dengan anak saudaranya, Syed Uthman Hamzah selepas empat tahun tidak berjumpa.

Namun, nampaknya kem£lut Ali dan kakak iparnya itu masih belum menemui titik n0ktah apabila pelawak tersebut memuat naik hantaran daripada seorang individu yang mempertik@ikan pertemuannya kelmarin, sebelum tampil membal@snya.

"Adik Hidayah pula naik story tidak berpu@s h@ti. Sebut sam@n belum bayar pula. Semalam (kelmarin) datang nak bayar tidak mahu. Al@h pulak," kata Ali.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: