10 February 2024

FYNN JAMAL DEDAH IBU KANDUNG AMBIL MUSA & DISERAHKAN KEPADA NOH SALLEH



"Bukan Noh yang ambil, Athira yang ambil Musa dan pass kepada Noh. Semua ni ada dalam Whatsapp."
Itulah kata Fynn Jamal menerusi temu bual bersama Hlive, dimana dia mendedahkan, ibu kandung kepada Musa sendiri yang memberitahu, dia mengambil Musa dari kediaman Mizz Nina sebelum menyerahkannya kepada Noh Salleh.

Jelas Fynn, dia bersuara demi Musa kerana dia yang membantu proses dokum£ntasi untuk mengambilnya sebagai anak angkat.

Tambahnya, Noh turut mempunyai bukti-bukti untuk ditunjukkan kepada mahkamah, namun Mizz Nina sudah menarik semula kes dan tiada kesempatan menunjukkan bukti.

Semua sedia mengetahui, sejak minggu lalu hangat diperkatakan mengenai kem£lut hak penjagaan anak angkat Mizz Nina dan bekas suaminya, penyanyi Noh Salleh.

Sebelum ini, ibu kandung Musa iaitu Athira berkata, dia menafikan kenyataan Noh di mahkamah serta tidak memberikan keizinan kepada vokalis kumpulan Hujan itu untuk mengambil Musa ketika di bawah penjagaan Mizz Nina.

Katanya lagi, dia diman1pulasi oleh Noh untuk menandatangani akaun berk@nun atau statut0ry decl@ration (SD) bagi membolehkan penyanyi itu menjaga Musa jika Mizz Nina ke luar negara.

Dalam pada itu, Fynn ada menjelaskan, dia sememangnya tidak mahu masuk campur tentang siapa yang menjaga Musa, namun katanya, adalah lebih baik jika Mizz Nina dan Noh mereka beral@h demi anak angkat mereka itu.

"Tidak memihak kepada sesiapa, saya seperti s£rik hendak membantu pasangan yang ingin mengambil anak angkat apabila terjadinya perkara sebegini.

"Apa yang boleh saya katakan di sini, bu@ng eg0 dan ingat Allah SWT. Sebab kalau bukan di dunia, pembalasannya pasti di akhirat nanti. Bukan soal siapa menang atau kal@h. Saya rasa berd0sa kerana tidak dapat membantunya (Musa).

"Sejujurnya, aku tak nak masuk campur siapa yang akan jaga Musa. Sekarang concern aku, sebaiknya dua-dua ni (Noh & Nina) beral@h untuk Musa.

"Aku mar@h. Kau takde anak, kau nak anak. Tapi bila Allah bagi kau anak, kenapa kau bu@t anak kau mac@m ni? Demi Allah, aku ada fakta, aku ada bukti, aku ada video semua aku ada," ujarnya.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: