24 February 2024

JANNA NICK KATA SUAMI TAK BOLEH T1NGGI SUARA DENGANNYA



"Dulu Dini tidaklah cakap dengan nada lembut sangat. Saya tidak boleh dengan seseorang yang cakap dalam nada k£ras atau t1nggi suara.
"Lama-kelamaan dia pun sudah terbiasa cakap dengan begini dengan saya. Kalau dia cakap kas@r, saya akan mudah terg@nggu dan rasa dia seorang pan@s bar@n."

Ujar pelakon Janna Nick yang memberitahu. dia tidak boleh menerima sekiranya suaminya, pelakon Dini Schatzman bercakap dalam nada t1nggi apabila berkomunikasi dengannya.

Janna yang berkongsi hal tersebut menerusi satu video itu turut berkata, hatinya sangat sens1tif jika ada yang berbual dengan nada t1nggi suara terutama suaminya.

Dalam pada itu, jelas Janna lagi, Dini juga turut merasakan perkasa sama apabila dia bercakap dengan nada suara yang t1nggi.

Tambahnya, dia dan Dini bukan mengada-ngada berbual dengan nada suara seperti itu, namun mereka selesa berkomunikasi seperti sedemikian.

"Sekarang ini, kalau tiba-tiba saya mar@h dan tert1nggi suara, dia pun akan jadi sens1tif dan terasa. Jadi, kami lebih selesa berkomunikasi sebegini.

"Kami juga bukan sengaja nak mengada-ngada berbual seperti bayi (manja) tetapi inilah diri saya. Saya tiada memori pada zaman kecil, jadi sekarang ini saya mahu cipta balik," katanya.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: