08 February 2024

NOH SALLEH BERADA DALAM KEADAAN BAIK WALAUPUN TERKEJUT DENGAN PELBAGAI DAKWAAN



Pelbagai dakwaan dan tudvhan yang dilemparkan kepada penyanyi Noh Salleh susulan tuntutan kes hak penjagaan anak angkatnya, Musa bersama bekas isteri, Mizz Nina.
Meskipun begitu, vokalis kumpulan Hujan itu difahamkan berada dalam keadaan baik walaupun terkejut dengan pelbagai dakwaan dan tudvhan tersebut.

Menurut pengurus Noh iaitu Epain, penyanyi itu akan mengeluarkan kenyataan media sekiranya mendapat lampu hijau daripada peguam mereka.

"Buat masa sekarang Noh sudah mendapatkan nasihat peguam dan mereka menasihatkan untuk tidak memberi sebarang kenyataan yang boleh merum1t dan meng£ruhkan lagi keadaan.

"Apatah lagi isu ini sedang pan@s dan pihak kami tidak mahu menyimb@h miny@k ke dalam ap1. Kalau perlu, Noh akan keluarkan kenyataan media berhubung isu ini. Kita perlu menghormati undang-undang di Malaysia dan tidak boleh bertindak mengikut perasaan," katanya.

Kata Epain lagi, Noh masih mengharapkan kem£lut ini dapat diselesaikan secara baik dan mendapat hak penjagaan sama rata dengan Mizz Nina.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: