06 February 2024

NOH SALLEH DAKWA MIZZ NINA TAK BAGI ANAK ANGKAT PANGGIL DIRINYA BAPA : "TINGGAL PERGI DATING, AMERIKA SYARIKAT, YANG JAGA MUSA BIB1K... TR@UMA ITU BAWAH JAGAAN DIA"



"Hanya orang yang hebat jaga Musa sahaja yang boleh buat dia gembira. Selama tiga minggu dengan kami, bangun tidur dengan kita, dia sangat gembira.
"Saya tidak pernah tengok muka Musa gembira seperti itu. Mana pergi tr@umanya? Kau (Nina) tak pernah jaga dia, tinggal pergi dating, Amerika Syarikat. Yang jaga Musa bib1k. Tr@uma itu bawah jagaan dia."

Demikian kata penyanyi Noh Salleh, 39, yang memberitahu, anak angkatnya, Musa berada dalam keadaan gembira sepanjang dalam jagaannya serta men£pis dakwaan bekas isterinya, Mizz Nina, 44, yang mengatakan kanak-kanak itu berdepan tr@uma.

Dakwa Mizz Nina tidak pernah menjaga Musa dan kanak-kanak itu lebih tr@uma di bawah jagaan bekas isterinya itu, Noh turut berkata, dia sanggup melakukan apa saja untuk melindungi anak angkatnya itu serta akan berjuang mengikut undang-undang.

"Saya sanggup m@ti untuk melindungi Musa. Saya akan buat dengan cara yang baik, bukan dengan cara fitn@h di media sosial. Tidak seperti mereka, tak tahu kenapa keluar kenyataan kata cvlik (Musa).



"Saya akan ikut undang-undang, saya tidak mahu r@kus," ujar vokalis kumpulan Hujan itu yang juga berkata, usahanya untuk melawat Musa berakhir bvntu dan ters£kat.

Dalam pada itu, Noh atau nama penuhnya, Muhammad Noh Salleh, juga mempersoalkan tindakan Mizz Nina yang cuba memisahkannya dengan Musa, malah tidak membenarkan anak angkatnya itu memanggil dirinya bapa.

"Sebenarnya daripada awal lagi saya sudah rasa sebelum dia kahwin dengan lelaki itu (Essam), dia tak bagi Musa panggil saya bapa. Ketika itu dia sudah cuba putvskan hubungan saya dengan Musa. Dia sudah rancang sesuatu.

"Hubungan anak dengan bapa ini, walaupun bukan anak kandung , saya kalau dah sayang, saya sanggup m@ti demi lindungi Musa," tuturnya.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: