07 February 2024

RIS4U SAL4H PILIH PASANGAN - SHUHADA KATA ANAK TAK IZINKANNYA KAHWIN



"Anak-anak tr@uma dan tak izinkan saya kahwin sebab ris@u sal@h pilih pasangan dan menangis lagi. Saya memang nak jaga em0si anak-anak, berikan kebahagiaan buat mereka dan tak mahu mereka membesar dalam suasana tid@k elok."
Itulah jelas bekas isteri kepada pelakon Hafidz Roshdi iaitu Nurul Shuhada yang memberitahu, dia belum sedia membuka pintu hatinya untuk mencari pengganti, selepas kedua-dua anaknya iaitu Humairah dan Umar tidak membenarkan dia berkahwin lagi kerana bimb@ng jika dis@kiti lagi.

Dalam pada itu, Shuhada yang hadir dalam perbicaraan kes pukvl memb@bitkan bekas suaminya, berkata, dia juga tr@uma selepas apa yang berl@ku dalam perkahwinannya sebelum ini.

Klik untuk gambar besar
"Buat masa sekarang ini saya memang tr@uma dan t@kut apa yang akan jadi selepas ini. Memang ada cuba dekati saya dan anak-anak tapi saya anggap hanya kawan saja sebab untuk mulakan hubungan baru saya kena sembuhkan diri sendiri dulu," katanya.

Tambah Shuhada lagi, fokusnya kini untuk mencari kebahagiaan buat kedua anaknya serta tidak mahu mereka ulangi kesil@pan sepertinya.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: