03 February 2024

"SAYA HARAP SANGAT KALI INI TAK TERSAL4H PILIH LAGI" - JOY REVFA MULA MER4GUI KESETIAAN TUNANG DEK KERAP DIG4NGGU & TERIMA FOTO LUC*H



Semua sedia maklum mengenai usahawan kosmetik, Joy Revfa yang sudah bertunang dengan pilihan hatinya, dikenali sebagai Dr Adrian Yeah.
Namun baru-baru ini, Joy meluahkan rasa k£sal apabila tunangnya itu menerima g@ngguan dan kiriman foto luc*h di media sosial.

Kata Joy, bekas kekasih kepada tunangnya itu turut meng@nggu hubungan mereka sehingga membuatkan dia mula mer@gui kesetiaan Adrian.

"Memang kerap, saya pun tak pasti sama ada sama ada tunang saya melayan di belakang saya atau tidak... mungkin ia benar-benar g@ngguan.

"Kadang kala str£s sebab saya nak fokus perniagaan dan keluarga tapi kalau ada g@ngguan macam ni sedikit sebanyak boleh menimbulkan sal@h faham," ujarnya.

Akui Joy lagi, dia hampir meny£rah kerana duga@n dalam perhubungan mereka, selain rasa t@kut jika tunangnya itu hanya berpura-pura cintakannya.

"Dia akan s£kat mana-mana perempuan yang meng@nggu dia, cuma saya harap sangat dia tak berpura-pura setia tapi di belakang hanya Allah saja yang tahu.

"Banyak kali nak mengal@h sebenarnya tapi bila fikir balik saya yang kenalkan dia pada Islam. Takut kalau saya tinggalkan dia, dia takkan jadi mualaf yang baik.

"Saya harap sangat kali ini tak tersal@h pilih lagi. Paling t@kut kalau dijodohkan dengan lelaki k@ki perempuan," kata Joy yang turut memaklumkan, dia dan tunangnya itu bakal disatukan tidak lama lagi iaitu pada April ini, namun merahsiakan tarikh hari bahagianya.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: