21 February 2024

SELESAI BAYAR HUT4NG HIDAYAH RM75,000 - ALI PUTEH HARAP TIADA LAGI DAKWAAN YANG MENG4IBKAN DIRINYA & KELUARGA



Pada petang Selasa, adik kepada Allahyarham Abam iaitu pelawak Ali Puteh akhirnya telah pun melangsaikan hut@ng berjumlah RM75,000 kepada kakak iparnya, Nor Hidayah.
Menerusi sesi siaran langsung yang dimuat naik di Instagram, memaparkan Ali atau nama sebenarnya, Syed Ali Mubarak Syed Mohd Ridzuan, 35, datang ke rumahnya untuk menyelesaikan persengk£taan antara mereka.

Difahamkan, jumlah hut@ng yang diserahkan kepada Hidayah adalah RM75,486.48 termasuk fa£dah.

Sementara itu, Ali menerusi sesi siaran langsung di TikTok miliknya pula, telah tampil dengan surat aku@n dengan menyatakan dia sudah melangsaikan hut@ngnya kepada Hidayah.

Dalam masa sama, Ali turut berharap agar selepas ini tiada lagi dakwaan yang meng@ibkan dirinya dan keluarga di mana-mana platform media sosial.

"Benda mudah. Yang berhut@ng saya, saya datang sendiri untuk bayar. Itu sahaja. Saya berharap Hidayah dan keluarga dapat memberi kerjasama dan sekiranya ada perkara berb@ngkit saya tidak teragak-agak mengambil tind@kan undang-undang," ujar Ali.

Melihat pada video tersebut, Ali dan Hidayah masing-masing telah menandatangani surat aku@n tersebut.

Terdahulu, Ali terpaksa menjual beberapa barangan miliknya termasuk sebuah kereta jenis H0nda Acc0rd, motosikal jenis RXZ, barangan peribadi seperti trofi kemenangan dalam program televisyen yang pernah disertai sebelum ini dan banyak lagi bertujuan untuk mengumpul wang bagi membawar hut@ng berkenaan.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: