03 March 2024

ADA PIHAK MAN1PUL4SI KENYATAAN - CHE TA LUAH KEC£WA & K£SAL



Pelakon dan usahawan Rozita Che Wan, 50, meluahkan rasa kec£wa dan k£sal apabila ada pihak yang meman1pul@sikan kenyataan ketika diminta mengulas ker@tan media yang mendakwa, dia menyebut dirinya sebagai golongan T20 menerusi perkongsiannya di Instagram (IG), baru-baru ini.
Kata Rozita atau mesra disapa Che Ta, sebarang kenyataan yang disal@h guna juga boleh menimbulkan kek£liruan kepada banyak pihak.

"Saya tidak pernah lab£lkan diri dengan apa-apa gelaran. Bila ada yang menulis sebegitu, orang akan kec@m artis dan menganggap golongan artis berlag@k. Lebih t£ruk lagi sekiranya ia menjadi bahan kec@man dan golongan artis yang menjadi sas@ran," katanya.

Dalam pada itu, ditanya mengenai perkara itu lagi, Che Ta menjelaskan, dia juga berasa kur@ng selesa apabila gambar anaknya, Aaisyah Dhia Rana juga digunakan dalam ker@tan media berkenaan.

Tambah isteri kepada pelakon Zain Saidin itu, dia juga bukanlah seorang ibu yang terlalu memanjakan anak-anaknya.

"Saya menjadi lebih 'trigg£r' apabila ia memb@bitkan anak. Memang Aaisyah tak tahu tapi perkara ini tidak sepatutnya berlaku. Anak-anak juga tahu saya memang seorang yang bekerja k£ras sejak dulu," ujarnya.

Sementara itu, Che Ta turut berkongsi kejayaan yang dimilikinya hari ini, dimana dia memberitahu, segala apa yang dimilikinya itu tidak pernah datang bergol£k tanpa kerja k£ras dalam bidang seni dan perniagaan.

Ulasnya lagi, sebagai usahawan, dia juga sentiasa mengeluarkan produk-produk dengan harga mampu milik supaya dapat memberi manfaat kepada orang ramai.

"Kalau saya T20 pun bukan saya duduk di rumah berbaring dan tidur. Saya bekerja k£ras untuk sampai ke tahap begini. Yang membeli produk saya pun terdiri daripada pelbagai golongan dan saya mahu semua orang dapat dengan harga mampu milik," tuturnya.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: