13 March 2024

AISYAH AZIZ MINTA USAH S£BAR A1B ORANG : "KITA SEMUA ADA KEKUR4NGAN... ALLAH TELAH MENUTUP A1B KITA DARI SELURUH DUNIA..."



"Kami sekeluarga menerima tamp@ran hebat, bagaimanapun saya tidak boleh menilai anda semua mengenai perkara itu. Mungkin anda tidak tahu mengenai perkara itu. Mungkin bercakap dan meny£barkan membuatkan anda berasa lebih baik."

Itulah tulis adik kepada penyanyi dan pelakon Aliff Aziz iaitu Aisyah Aziz yang menjelaskan, kes tangk@p khalw@t abangnya itu bersama pelakon Ruhainies memberi tamp@ran hebat kepada keluarga mereka.

Aisyah yang meluahkan hal itu menerusi perkongsian di Insta Story itu bagaimanapun berkata, mereka yang meny£bar cerita burvk orang lain tanpa kes@hihan merupakan satu kepu@san bagi sesetengah pihak.

Dalam pada itu, Aisyah juga berharap, orang ramai dapat menahan diri daripada meny£barkan kenyataan palsu berhubung k£s memb@bitkan abangnya yang mungkin boleh terjadi kepada sesiapa sahaja.

Klik untuk gambar besar

Malah tambahnya lagi, setiap orang mempunyai kekur@ngan, namun Allah menutup a1b mereka sebaik-baiknya dan tidak menjadi golongan yang meny£barkan a1b orang lain.

"Saya berharap anda semua boleh menahan g0daan daripada meny£barkan maklumat tidak b£nar atau a1b kerana kita mungkin akan diuji dengannya.

"Kita semua ada kekur@ngan. Allah telah menutup a1b kita dari seluruh dunia, (jadi) janganlah kita menjadi sebahagian daripada mereka yang meny£barkan a1b orang lain," ujarnya.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: