25 March 2024

ARTIS KONTR0VERSI - ZED ZAIDI SOKONG BL4CKLIST : "JANGAN SAL@HKAN NETIZEN KALAU KENA BOIK0T... MEREKA TAHU MENILAI BAIK & BURVK"



"Seniman sangat menyokong tindakan produksi blc@klist nama-nama artis yang penuh kontr0versi ini. Lebih-lebih lagi kalau kontr0versi mereka mer0sakkan nama baik industri seni tempatan."
Itulah ujar Presiden Persatuan Seniman Malaysia iaitu Zed Zaidi yang berkata, pihaknya menyokong tind@kan penerbit dan produser yang mahu memboik0t pelakon bermas@lah dan terlib@t dengan kontr0versi.

Ulas Zed, ianya wajah dilakukan jika kontr0versi tersebut boleh menc£markan nama industri seni tanah air.

Dalam pada itu, Zed memberitahu, pihak sendiri akan menilai kontr0versi seseorang artis itu itu sebelum mengambil tind@kan lebih-lebih lagi apabila sudah dis@bitkan kesal@han tersebut.

"Kami turut menilai juga apa kontr0versi tersebut termasuklah melib@tkan isu jen@yah atau kesal@han Mahkamah Syariah," katanya.

Sementara itu, Zed turut mengingatkan penggiat seni untuk sentiasa menjaga imej dan tidak menyal@hkan netizen apabila diboik0t, sebaliknya sal#hkan diri sendiri.

"Pelakon membawa diri mereka sebagai produk dalam industri kreatif, jadi mereka harus bertindak mengikut 'selera' masyarakat yang melihat.

"Jangan sal@hkan netizen kalau kena boik0t. Mereka tahu menilai baik dan burvk, sal@hkan diri sendiri dulu," tuturnya.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: